اخبار

فیلمی براساس بازی Watch Dogs با بازیگری سوفی وایلد ساخته می شود

به گزارش ماندالا مگ، طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلمی براساس یکی دیگر از مجموعه‌های محبوب یوبیسافت در دست ساخت است. ددلاین گزارش داد که نیو رجنسی در همکاری با یوبیسافت اقتباسی از بازی Watch Dogs را تولید می‌کند و همچنین این استودیو در حال مذاکره با سوفی وایلد، بازیگر فیلم Talk to Me برای بازی در فیلم واچ داگز است. اتفاقات این فیلم قرار است در دنیای بازی جریان داشته باشد که مجموعه بازی Watch Dogs تاکنون توسط بیش از ۵۰ میلیون گیمر تجربه شده است.

کالبد میا تسخیر می‌شود فیلم با من حرف بزن

متیو توری، کارگردان فرانسوی و تحسین شده فیلم Hostile وظیفه کارگردانی و کریستی لبلانک، نویسنده فیلم Oxygen وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Watch Dogs را بر عهده دارند. اطلاعات زیادی از فیلم واچ داگز مثل داستان آن منتشر نشده است، اما اولین قسمت بازی Watch Dogs در سال ۲۰۱۴ عرضه شد که داستان ایدن را دنبال می‌کرد که به‌دنبال گرفتن انتقام مرگ خانواده‌اش است. در ادامه بازی Watch Dogs 2 در سال ۲۰۱۶ عرضه شد که با تغییر لحن و شخصیت اصلی بازی همراه بود.

در ادامه بازی Watch Dogs: Legion در سال ۲۰۲۰ و بسته‌الحاقی Bloodline در سال ۲۰۲۱ عرضه شد و اکنون آینده این مجموعه محبوب مشخص نیست. سوفی وایلد بیشتر برای بازی در فیلم Talk to Me شناخته می‌شود که در سال ۲۰۲۳ در فیلم The Portable Door حضور داشته است و فیلم Babygirl کار بعدی او محسوب می‌شود.

به این مطلب امتیاز بدهید

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x