اخبار

ساعت پخش سریال سنجرخان از شبکه یک + خلاصه داستان

به گزارش ماندالا مگ؛ سریال تاریخی و جذاب سنجرخان به کارگردانی محمدحسین لطیفی و نویسندگی زنده‌یاد ضیاءالدین دری، داستان یکی از قهرمانان کرد به نام سنجرخان وزیری، مشهور به سردار اکرم را روایت می‌کند.

سریال سنجرخان کی پخش می شود؟

اگر از علاقه‌مندان سریال‌های تاریخی ایرانی هستید، می‌توانید سریال سنجرخان را از 24 بهمن ماه 1402 از شبکه یک سیما تماشا کنید.

زمان پخش سریال سنجرخان

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه یک سیما، زمان پخش سریال سنجرخان از 24 بهمن 1402 هر شب ساعت 22:15 است.

ساعت تکرار سریال سنجرخان

ساعت 15:00 روز بعد از زمان پخش اصلی زمان تکرار سریال سنجرخان از شبکه یک است.

بازیگر زن سریال سنجرخان

سریال سنجرخان چند قسمت است؟

سریال تاریخی سنجرخان به تهیه‌کنندگی حسین جلالی در ۲۶ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای برای پخش از شبکه یک سیما ساخته شده و به روایت مبارزات کردها و معرفی قهرمانان ملی این دیار می‌پردازد.

خلاصه سریال سنجرخان

محمدحسین لطیفی کارگردان سریال سنجرخان گفت: «سریال سنجرخان درباره زندگی یک قهرمان ملی کُرد است… روایتگران تاریخ درباره شخصیت سنجرخان کوتاهی کرده‌اند. سنجرخان قهرمان ملی کُرد با میرزا کوچک خان هم دوره است و روس‌ها را در تپه روسی کردستان در آخرین روز‌های حکومت احمدشاه شکست داده است. این سریال درام بر پایه فداکاری‌ها و غیرت سنجرخان کُرد ساخته خواهد شد.»

سریال سنجرخان کجا فیلم برداری شده است؟

حسین جلالی تهیه‌کننده مجموعه سنجرخان گفت: «قرار است روابط انسانی حاکم بر فرهنگ کُردی در این سریال به تصویر کشیده شود. همگان می‌دانند کُردها از جنگ حرف نمی‌زنند بلکه از عشق و صلح حرف می‌زنند.»

جلالی درباره‌ی محل فیلمبرداری سریال گفت: «فیلمبرداری در لوکیشن‌های متعددی انجام شده که همه جزو مناطق بکر و جذاب و دیدنی سنندج‌ محسوب می‌شوند.»

به این مطلب امتیاز بدهید

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.7 / 5. تعداد آرا: 3

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x