فیلم و سریال
موضوعات داغ

سریال مرداب؛ ماجرایی جنایی با بازی شهرام حقیقت دوست و پانته آ پناهی ها

به گزارش ماندالا؛ ژانر سریال مرداب درام، هیجان‌انگیز، معمایی و جنایی است. این سریال به کارگردانی برزو نیک نژاد، تهیه‌کنندگی محمد شایسته و نویسندگی افشین صادقی و پدرام ساخته‌شده‌اند. در این سریال بازیگرانی از جمله شهرام حقیقت دوست، پانته‌آ پناهی‌، حامد کمیلی، امیر جعفری و مهدی هاشمی حضور دارند.

داستان سریال مرداب

اگر به دنبال خلاصه این سریال هستید باید بگوییم که هنوز هیچ خلاصه رسمی و غیررسمی‌ای از این مجموعه منتشرنشده است. فقط می‌دانیم که با یک سریال پیچیده، معمایی و هیجان‌انگیز روبه‌رو هستیم از مهر ماه در شبکه نمایش خانگی منتشر خواهد شد.

سریال مرداب چند قسمت است؟

جدای از خلاصه داستان که اطلاعاتی از آن وجود ندارد از تعداد دقیق قسمت‌ها نیز اطلاعات دقیقی در دسترس نیست و طبق برخی اخبار پراکنده تعداد قسمت‌های این سریال بین 12 تا 15 قسمت اعلام شده است.

زمان پخش سریال مرداب

این سریال از چهارشنبه 12 مهر ماه در پلتفرم فیلم نت پخش خواهد شد.

بازیگران سریال مرداب

در ادامه به معرفی بازیگران این سریال و با بیوگرافی آن‌ها خواهیم پرداخت.

شهرام حقیقت دوست

بازیگران سریال مرداب

شهرام حقیقت دوست از بازیگران سریال ایرانی مرداب است که در فیلم‌های بسیاری به ایفای نقش پرداخته؛ وی متولد 27 اسفند سال 1351 است که بازیگری را از سال 1374 با سریال مهر خوبان شروع کرد. او سپس در سال 1376 در فیلم درخت گلابی داریوش مهرجویی ایفای نقش داشت. شهرام حقیقت دوست پس از این اثر به بازی به عنوان نقش مکمل در فیلم‌ها و سریال‌ها ادامه می‌داد تا اینکه در سال 1379 با به تصویر کشیدن شخصیت منفی ناصر در خط قرمز دیده شد.

او در سریال مختارنامه نیز نقش ابن حر را داشت و ایفاگر کاراکتر مرتضی در خداحافظ بچه بود. از کارهای سینمایی این بازیگر باید به فیلم‌های عطش، سنگ، کاغذ، قیچی، احضارشدگان، کلاشینکف، زیر سقف دودی و قاتل و وحشی اشاره کنیم. این هنرپیشه از سال 1392 با سریال شاهگوش وارد شبکه نمایش خانگی شد و آثاری همچون آمستردام و خون‌سرد را در آن بازی کرد.

پانته آ پناهی

پانته آ پناهی ها در سریال مرداب

پانته‌آ پناهی بازیگر اهل ایران در 9 آذر 1356 به دنیا آمد. او کار هنری را ابتدا از سال 1380 و فیلم شام آخر شروع کرد تا اینکه در سال 1382 ایفاگر نقش در دو فیلم آن مرد را نکشید و مواجهه بود. خانم پناهی‌ عمدتا از فصل اول و دوم سریال شهرزاد شناخته شد.

کاراکتر ننه آقای او در نفس به حدی تحسین برانگیز بود که از ذهن مخاطب پاک نمی‌شود. علیرغم فعالیت‌های سینمایی موفق این هنرپیشه، شهرت اصلی به نقش افسرالملوک در سریال بانوی عمارت برمی‌گردد. از دیگر فیلم‌های سینمایی شاخص او باید به لاک قرمز، جوجه تیغی، در سکوت، آااادت نمی‌کنیم، دسته دختران و کت چرمی اشاره کنیم. پانته‌آ پناهی همچنین در آثار نمایش خانگی همچون کرگدن، خاتون و مترجم حضور داشته است.

حامد کمیلی

حامد کمیلی در سریال مرداب

حامد کمیلی بازیگر اهل ایران در 14 تیر 1361 متولد شد. او کار بازیگری را از 1384 و مجموعه تلویزیونی پای پیاده شروع و سه سال بعد اولین فیلم سینمایی خود یعنی تردید را بازی کرد. شهرت حامد کمیلی به ایفای نقش او در سریال اغما و شخصیت الیاس اشاره کنیم که هنوز هم بسیاری او را با این نام می‌شناسند.

از فیلم‌های سینمایی این بازیگر باید به پسر آدم دختر حوا، شکلات داغ، اخلاق تو خوب کن، سیانور، ایتالیا ایتالیا، خوب بد جلف 2: ارتش سری و روایت ناتمام سیما اشاره کنیم. آقای کمیلی در شبکه نمایش خانگی نیز آثاری همچون رقص روی شیشه، خوب بد جلف: رادیو اکتیو و قبله عالم را در کارنامه دارد.

امیر جعفری ؛ نقش شکیب در سریال مرداب

امیر جعفری در سریال مرداب

امیر جعفری هنرپیشه شناخته شده ایرانی در 10 شهریور 1353 به دنیا آمد. شروع بازیگری وی از سال 1380 در سینما و تلوزیون رقم خورد. سریال اول این بازیگر که خیلی‌ها با آن خاطره دارند نقش فرید بود و او را معروف کرد . این سریال مقدمه‌ای بر آثار دیگر امیر جعفری همچون من یک مستاجرم و کمربندها را ببندیم شد و شهرت این بازیگر روز به روز افزوده شد.

این بازیگر همچنین در سینما نیز نان، عشق و موتور 1000 و بی‌پولی طی این سال‌ها بازی کرد. امیر جعفری عمدتا بخاطر شخصیت‌های طنزش شناخته می‌شود اما در طی سال‌های اخیر کاراکترهای جدی‌ای نظیر میرزا آقاخان نوری در جیران و اسی قلک در یاغی بازی کرده که مورد استقبال زیادی قرار گرفته‌اند. او در سریال مرداب نقش شکیب را بازی می‌کند.

مهدی هاشمی

مهدی هاشمی در سریال مرداب

مهدی هاشمی بازیگر، کارگردان و فیلمنامه‌نویسی اهل ایران در 16 آذر 1325 به دنیا آمد.‌ او بازیگری جلوی دوربین را با فیلم « زنده باد» شروع کرد و علاقه‌اش به بازیگری در تئاتر شکوفا شد. این هنرپیشه با مجموعه تلویزیونی سلطان و شبان به بعد به شهرت رسید و پس از آن در آثار متعدد تلویزیونی ایفای نقش کرد.

از آثار سینمایی مهدی هاشمی باید به دو فیلم با یک بلیت، خارج از محدوده، شکار خاموش، تفنگ‌های سحرگاه، ناصرالدین‌شاه آکتور سینما، ضد گلوله، آقا یوسف، سیانور، انفرادی و یقه سفیدها اشاره کنیم. همچنین مجموعه‌های کوچک جنگلی، رقص پرواز، روزگار قریب، دردسرهای عظیم، گلشیفته، شبکه مخفی زنان نیز از کارهای معروف او در صدا و سیما و شبکه نمایش خانگی محسوب می‌شوند.

ستاره پسیانی

ستاره پسیانی در سریال مرداب

ستاره پسیانی متولد ۱۷ شهریور۱۳۶۴ است. وی در تهران و در خانواده‌ای هنرمند متولد شده است. پدرش آتیلا پسیانی و مادرش فاطمه نقوی هر دو بازیگر و اهل هنر هستند.

ستاره پسیانی برنده تندیس بهترین بازیگر زن در سی و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در بخش مسابقه ایران برای بازی در نمایش «صد در صد» به کارگردانی مرتضی اسماعیل کاشی شد.

نقد سریال مرداب

این سریال هنوز منتشر نشده و از خلاصه آن اطلاعاتی در دسترس نیست به همین خاطر نمی‌توان آن را نقد به درستی نقد کرد. اما از تیم بازیگری می‌توان فهمید که سازندگان قصد دارند تا مخاطب را جذب کنند. آن‌ها از بازیگرانی استفاده می‌کنند که طی سال‌های اخیر بیشتر از همیشه درخشش داشته‌اند.

از سوی دیگر ژانر سریال معمایی است و اگر بتواند همانند سریال دیگر فیلم نت یعنی پوست شیر مخاطب را جذب کند، بسیار عالی خواهد بود. نکته بعدی کارگردانی برزو نیک نژاد است که پیش از این کارگردانی آثاری همچون دردسرهای عظیم و دوزیست را در کارنامه خود به عنوان موفقیت دارد. در مجموع انتظار می‌رود نمرات سریال ایرانی مرداب بالا باش و به عنوان یک سریال معمایی نظر مخاطبان را جلب کند.

سخن پایانی

در این مطلب به معرفی سریال مرداب و بازیگرانی که در آن به ایفای نقش می‌پردازند پرداختیم. از اینکه تا انتهای مطلب با ما همراه بودید سپاسگزاریم. شما می‌توانید نظرتان را در مورد سریال ایرانی مرداب در بخش دیدگاه‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز بدهید

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد آرا: 2

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x