فیلم و سریال

معرفی کامل بازیگران سریال نیسان آبی 2

به گزارش ماندالا؛ به زودی فصل دوم سریال پرطرفدار نیسان آبی 2 با حضور جمعی از بازیگران فصل اول و چهره های جدید از شبکه نمایش خانگی پخش خواهد شد. در ادامه این داستان ادامه ماجرای جمشید، رضا و دوستانشان را خواهید دید.

خلاصه داستان نیسان آبی 2

در این فصل، سه سال از آخرین اتفاقِ فصل قبلی گذشته و ممدچاخان بالاخره عروسی کرد. شب عروسیِ ممدچاخان، سلطان جمشید، رضا خرسند، رضا سوسن، زری، پری، علم تاج و خلاصه کل شُکر آباد دور هم جمع بودن که شام عروسی رو بخورن، ولی نه تنها شام عروسی به کسی نرسید، بلکه اتفاقی افتاد که گرسنگی هم از یادشون رفت.

خلاصه داستان نیسان آبی 1

داستان اصلی فصل اول سریال دربارهٔ دو دوست بود که از کودکی رابطه بسیار صمیمی با یکدیگر داشته‌اند و ماجراهای اصلی از زمانی شروع می‌شود که شخصیت اصلی داستان با نام جمشید به سینما می رود و با جمشید هاشم‌پور آشنا می‌ شود.

خلاصه سریال نیسان آبی

نظر منوچهر هادی درمورد فصل دوم سریال نیسان آبی

منوچهر هادی با انتشار متنی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی و اشاره به عدم توافق مالی با یک پلتفرم (سکوی اینترنتی) نمایش خانگی، از کارگردانی فصل دوم سریال نمایش خانگی نیسان آبی انصراف داد.

وی در این متن نوشته است: «در فضایی کاملا دوستانه و توافقی، پس از مذاکره با دوستان خوبم در فیلیمو و عدم توافقات مالی در نشستی صمیمی و حرفه‌ای انصراف خود را اعلام نمودم. هیچ داستان و حرف و حدیث دیگری نبوده و نیست. حتما کارگردان محترم دیگری فصل جدید را کارگردانی می‌کند و من هم در کنارشان هر کمکی لازم باشد دریغ نخواهم کرد. به امید اتفاقات خوب برای نیسان ۲.»

بازیگران سریال نیسان آبی 2

حسین یاری، یکتا ناصر، مهران غفوریان، بهناز جعفری، ایمان صفا، مه‌لقا باقری، گیتی قاسمی، غلامرضا نیکخواه، بیژن بنفشه‌خواه، علیرضا خمسه، آرش ظلی‌پور، سیروس همتی، یوسف صیادی، جواد پولادی و صفر کشکولی، بازیگران فصل دوم نیسان آبی هستند.

حسین یاری

حسین یاری در سریال نیسان آبی

حسین یاری (زاده ۱۶ دی ۱۳۴۶ ملایر)، بازیگر ایرانی سینما و تلویزیون است. او از سال ۱۳۵۸ با بازی در نمایش گندم‌های خونین کار خود را آغاز کرد و با ایفای نقش در مجموعه مردان آنجلس در نقش جولیوس، شناخته شد، سپس با ایفای نقش در سریال‌های شب دهم و روشن‌تر از خاموشی در کنار کتایون ریاحی به شهرت رسید.

یکتا ناصر در  سریال نیسان آبی

یکتا ناصر در سریال نیسان آبی 2

یکتا ناصر در ۱۲ آبان ۱۳۵۷ در شهر تهران متولد شد و در ۱۹ سالگی به واسطه علاقه به بازیگری به چند دفتر سینمایی مراجعه کرده و در تست انتخاب بازیگر شرکت نمود به‌طوریکه در نهایت برای بازی در سریال گلهای کاغذی انتخاب شد.

مهران غفوریان

مهران غفوریان (زادهٔ ۳ شهریور ۱۳۵۳)، بازیگر، کمدین و کارگردان ایرانی است. او فارغ‌ التحصیل رشتهٔ نقاشی است و با بازی در مجموعهٔ لبخند سوم (۱۳۷۳)، پا به عرصه بازیگری گذاشت و خیلی زود وارد عرصه کارگردانی نیز شد.

 بهناز جعفری

بهناز جعفری در نیسان آبی

بهناز جعفری در سال ۱۳۵۳ در تهران متولد شد. وی فارغ‌ التحصیل رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد اسلامی است. اولین فیلم او که در نقش کوتاهی در آن حضور داشت روسری آبی در سال ۱۳۷۳ بود.

ایمان صفا

ایمان صفا در سریال نیسان آبی 2

ایمان صفا در سی‌امین روز از ماه آذر سال ۱۳۶۲ در فصل زیبای پاییز در تهران به دنیا آمد. او در یک خانواده چهار نفری بزرگ شد و تنها یک خواهر کوچکتر از خودش متولد ۱۴ مرداد ۱۳۷۶ دارد. وی کار خود را با تئاتر شروع کرد و در سریال های عملیات ۱۲۵، مهمانان ویژه و چند کار سینمایی بازی کرده است. وی از بازیگران سریال نیسان آبی 2 می باشد.

سیروس همتی

سیروس همتی در نیسان آبی

مه‌ لقا باقری فارغ‌ التحصیل رشته کارشناسی کارگردانی تئاتر از دانشگاه سوره (۱۳۸۲–۱۳۷۸) و فوق لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه تربیت مدرس ۱۳۸۵ همچنین بیش از ۱۲ سال به صورت حرفه‌ای در حوزه کارگردانی و بازیگری تئاتر فعالیت دارد.

گیتی قاسمی بازیگر متولد ۱۶ مرداد ۱۳۵۵ در ملایر همدان است. وی از سال ۱۳۷۵ فعالیت خود را آغاز نمود و در آثاری همچون آقای سانسور، متری شیش ‌و ‌نیم، ویلایی‌ها، سال‌های دور از خانه و سیاوش فعالیت داشته است.

غلامرضا نیکخواه

غلامرضا نیکخواه در نیسان آبی 2

غلامرضا نیکخواه (زادهٔ ۱ فروردین ۱۳۲۷، بوشهر) بازیگر سینما و تلویزیون اهل بوشهر است. او دانش‌آموختهٔ رشته علوم سیاسی است و کار بازیگری را با ایفای نقشی در تئاتر در سال ۱۳۴۵ و در زادگاهش بوشهر آغاز نمود و سپس در سال ۱۳۶۷ با یک نقشِ کوتاه در شبکه ۲، بازیگری در تلویزیون را نیز تجربه کرد.

از دیگر بازیگران سریال نیسان آبی 2 بیژن بنفشه خواه، کمدین خوب کشورمان است. وی متولد ۱ فروردین ۱۳۵۲ می باشد. او در طول حرفهٔ خود در مجموعه‌های کمدی مانند این چند نفر، بدون شرح، مرد دوهزارچهره، قهوه تلخ، ساختمان پزشکان، پژمان، لیسانسه‌ها، خانه اجاره‌ای و راه طولانی به ایفای نقش پرداخته‌ است.

‌علیرضا خمسه‌

علیرضا خمسه در سریال نیسان آبی 2

علیرضا خمسه‌ (زادهٔ ۹ بهمن ۱۳۳۱) بازیگری در سینما را در سال ۱۳۶۰ با فیلم مرگ یزدگرد آغاز کرد و در سال ۱۳۸۷ برای بازی در بیست توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر را کسب کند. وی از بازیگران سریال نیسان آبی ۲ می باشد.

آرش ظلی پور

آرش ظلی پور در نیسان آب

آرش ظلی پور متولد ۱۳۵۸ در تهران، مجری، خبرنگار و بازیگر، فارغ التحصیل لیسانس رشته مکانیک سیالات است. سال ۱۳۸۵ سردبیر روزنامه البرز بود که بواسطه ارتباط برادرش با جهانگیر کوثری به تلویزیون معرفی شد و به عنوان دستیار احسان علیخانی در برنامه های ماه عسل، سه ستاره و ویژه برنامه های عید حضور داشته است.

سخن پایانی

در این مطلب به معرفی بازیگران سریال نیسان آبی 2 پرداخیتم. آیا این سریال پر مخاطب را تماشا کرده اید؟ نظرتان درمورد کارگردانی و بازیگران آن چیست؟ شما می توانید نظرتان را در بخش دیدگاه ها با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز بدهید

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.3 / 5. تعداد آرا: 9

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x