فیلم و سریال

همه چیز درباره سریال بانوی عمارت + معرفی بازیگران

به گزارش ماندالا؛ مجموعه «سریال بانوی عمارت به کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد در سال 1397 ساخته شده است. تهیه کنندگی این مجموعه تلویزیونی را مجید مولایی بر عهده داشته و به قلم احسان جوانمرد به تحریر در آمده است.

بانوی عمارت در مقطعی از تاریخ دوران قاجار یک ملودرام عاشقانه را روایت می‌کند که در این بستر به مهم‌ترین حادثه سیاسی آن زمان یعنی ترور ناصرالدین شاه توسط میرزا رضا کرمانی هم پرداخته می‌شود.

بانوی عمارت کی پخش میشه؟

این سریال چهارشنبه، ۶ دی ماه هرشب ساعت ۲۲ پخش خواهد شد و شما می توانید آن را از شبکه سه سیما تماشا کنید.

سریال بانو عمارت چند قسمت است؟

این سریال یکی از سریال های موفق و پربیننده شبکه سوم سیما است که در 36 قسمت 45 دقیقه ای تهیه شده است.

خلاصه داستان سریال بانوی عمارت

روایتگر سال های پایانی حکومت ناصرالدین شاه قاجار و پسرش مظفرالدین شاه است که شازده ارسلان یکی از افراد بلند مرتبه در آن دوران بوده است و در خلاصه داستان سریال بانوی عمارت عاشق دختری به اسم فخرالزمان می شود و او را برای همسری خویش انتخاب می کند.

بازیگران سریال بانوی عمات

عشق میان شازده و فخری زبان زد مردم آن دوره می شود و در شب عروسی ارسلان با فخرالزمان، یکباره خبر مرگ ناصرالدین شاه به دست میرزای کرمانی به ارسلان میرزا می رسد و عروسی بهم می خورد. شازده ارسلان میرزا قوانلو قاجار یک شازده قاجاری است که از مقام و منصب دربار ناصرالدین شاه چیزی به وی تعلق نگرفته است. همسر اول شازده ارسلان به دلیل ابتلا به بیماری جنون در محل دوری زندگی می کند و ارسلان میرزا قوانلو قاجاری، فخرالزمان را به عنوان همسر دوم خود انتخاب می کند.

در شرح داستان سریال بانوی عمارت خواهید دید شازده همسری دارد که به علت جنون او را به دیاری دیگر فرستاده است و هرزچندگاهی به او سر می زند. برادر فخرالزمان یکی از بنکداران بزرگ پارچه در بازار تهران است که نقش بسیار مهمی را در داستان مجموعه تاریخی بانوی عمارت ایفا کرده است و پدر فخرالزمان سال ها قبل فوت کرده و برادر فخری در ابتدا با ازدواج خواهرش با شازده قاجاری تبار مخالفت می کند اما در نهایت فخری زن شازده ارسلان می شود.

بازیگران سریال بانوی عمارت

حسام منظور، مریم مومن، پانته‌آ پناهی‌ها، رامتین خداپناهی، نیکی نصیریان، اندیشه فولادوند، شبنم فرشادجو، مینا وحید، علیرضا شجاع نوری و … بازیگرانی هستند که در «بانوی عمارت» ایفای نقش کردند.

حسام منظور بازیگر نقش شازده ارسلان میرزای قوانلوی قاجار

شازده ارسلان سریال بانوی عمارت

حسام منظور ۱۸ آذر ۱۳۵۹ در تهران متولد شد. مادرش اهل ارومیه است، به همین سبب کودکی و نوجوانی خود را در آذربایجان سپری کرده‌ است. او که فارغ‌التحصیل کارشناس ارشد کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس است، فعالیت‌های هنری خود را از سال ۱۳۸۲ آغاز کرده در بیش از ۴۰ نمایش ایفای نقش کرده‌ است.

وی در سال ۱۳۹۷ با ایفای نقش «شازده ارسلان میرزای قوانلوی قاجار» در سریال تلویزیونی «بانوی عمارت» به عنوان بازیگر تلویزیون مورد توجه قرار گرفت و موفق شد تندیس بهترین بازیگر سال تلویزیون را در پنجمین جشنواره جام جم از آن خود کند.

مریم مومن بازیگر نقش فخرالزمان؛ همسر دوم ارسلان میرزا

فخرالزمان سریال بانوی عمارت

مریم مومن در ششم مرداد ماه سال ۱۳۷۷ در مشگین شهر اردبیل به دنیا آمده است، او تک فرزند است و از ۷ سالگی به همراه خانواده اش به تهران مهاجرت کرده و هم‌اکنون ساکن کرج می‌باشد.

وی دانشجوی رشته بازیگری است، او فعالیت خود را از تئاتر شروع کرده و با بازی در سریال بانوی عمارت به شهرت رسید. سریال بانوی عمارت نخستین کار حرفه ای این بازیگر جوان محسوب می شود و در این سریال ایفاگر نقش فخر الزمان می باشد.

مینا وحید بازیگر نقش جواهر در بانوی عمارت

مینا وحید در سریال بانوی عمارت

مینا وحید بازیگر نقش جواهر در سریال بانوی عمارت متولد ۱۷ مرداد ۱۳۶۶ در رشت ، بازیگر سینما و تلویزیون می باشد. مینا وحید فوق لیسانس تئاتر از دانشگاه هنر و بازیگری است، وی علاوه بر بازیگری، دستی هم بر قلم دارد و فیلمنامه نیز می‌نویسد و نویسندگی را نیز همچون بازیگری دوست دارد و یک خواهر و یک برادر به نام میلاد دارد.

مینا وحید اوقات فراغتش نیز فیلم می بیند، کلاس بدن و بیان می رود و ورزش می کند تا روی فرم باقی بماند و حواسش هم به رژیم غذایی اش است، مینا وحید بسکتبال را بصورت حرفه ای دنبال می کند و مدتی نیز اسکواش بازی می کرده است.

اندیشه فولادوند بازیگر نقش طلا در سریال بانوی عمارت

بانوی عمارت

اندیشه فولادوند بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر متولد ۷ مهر سال ۱۳۶۲ در تهران، و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی فلسفه می باشد. او در یک خانواده فرهنگی بزرگ شده ، پدرش فرهاد فولادوند که شاعر بوده و با تشویق های پدرش بوده که او بازیگری را انتخاب کند مادرش نیز یک فرهنگی و معلم می باشد.

شبنم فرشادجو بازیگر نقش دایه فخرالزمان؛ مهرالنساء

شبنم فرشادجو بازیگر نقش دایه فخرالزمان؛ مهرالنساء

شبنم فرشادجو متولد ۱۶ بهمن ۱۳۵۶ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل فوق لیسانس کارگردانی نمایش از دانشکده هنر و معماری تهران می باشد که از ۱۸ سالگی بروی صحنه رفت و از ۲۲ سالگی جلوی دوربین است.

رامین خداپناهی بازیگر نقش برادر فخرالزمان؛ میرزا اسد

رامین خداپناهی بازیگر نقش برادر فخرالزمان

رامتین خداپناهی متولد ۱۳۵۰ در گرگان، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس رشته نمایش با گرایش بازیگری و فوق لیسانس نمایش با گرایش کارگردانی می باشد وی عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اراک نیز می باشد. در سال ۱۳۷۹ در سریال مریم مقدس هم ایفای نقش کرد و همین سال با فیلم صبحانه برای دو نفر اولین تجربه سینمایی خود را بدست آورد. شهرت او بیشتر با سریال فقط بخاطر تو در رمضان سال ۸۲ بود.

سخن پایانی

در این مطلب به معرفی بایگران سریال بانوی عمارت پرداختیم. آیا این سریال بسیرا زیبا و دیدنی را تماتشا کرده اید. شما می توانید در بخش دیدگاه ها نظرتان را در خصوص ژانر و بازیگران این سریال تاریخی با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: پارت نیوز

به این مطلب امتیاز بدهید

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.8 / 5. تعداد آرا: 13

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x