خودرو

تصاویر خیره کننده از داخل بوگاتی بولاید تولیدی

بوگاتی اولین تصاویر از داخل نسخهٔ تولیدی بولاید را منتشر کرده است که فضایی لوکس و درعین‌حال شبیه کابین هواپیما را نشان می‌دهد. با ماندالا همراه باشید.

بوگاتی بولاید حد نهایی توانایی‌های پلت‌فرم شیرون است. از این ماشین تنها ۴۰ دستگاه ساخته می‌شود که هرکدام ۴.۷ میلیون دلار قیمت دارند تا بولاید یکی از گران‌ترین خودروهای جهان لقب گیرد. خبر بد اینکه تمام نمونه‌های این هایپرکار مخصوص پیست قبلاً فروخته شده‌اند اما برای آن معدود خوش‌شانس‌هایی که موفق به خرید یک نمونه از آن شده‌اند، بولاید کابینی فوق‌العاده را به ارمغان خواهد آورد.

تصاویر خیره کننده از داخل بوگاتی بولاید تولیدی

بوگاتی اولین تصاویر از داخل نسخهٔ تولیدی بولاید را منتشر کرده است که فضایی لوکس و درعین‌حال شبیه کابین هواپیما را نشان می‌دهد. یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های داخلی این خودرو غربیلک فرمان X شکل است که در هماهنگی با چراغ‌های عقب خودرو طراحی شده است. پشت این غربیلک هم صفحه آمپری دیجیتالی قرار گرفته است که اطلاعاتی مثل لپ تایم و فشار G را به نمایش درمی‌آورد.

تصاویر خیره کننده از داخل بوگاتی بولاید تولیدی

چهار لوله اگزوزی که در دو طرف کنسول از داشبورد بیرون آمده‌اند، درواقع دریچه‌های تهویه هستند و به سر اگزوزهای واقعی پشت خودرو اشاره دارند. روی کنسول مرکزی هم دکمه‌هایی برای ویژگی‌های اساسی تعبیه شده مثل دو دکمهٔ قرمزرنگ بزرگ که روی آن‌ها Stop و Fire نوشته شده است. صندلی‌ها مستقیماً روی شاسی مونوکوک قرار گرفته‌اند که به کاهش وزن کمک می‌کنند. خریداران می‌توانند بسته به قد و وزن خود چهار سایز مختلف را برای صندلی‌ها انتخاب کنند.

تصاویر خیره کننده از داخل بوگاتی بولاید تولیدی

در اینجا بجای صندلی‌ها، فرمان و پدال ها قابل تنظیم خواهند بود. آلکانترای آبی بخش عمده‌ای از کابین را پوشانده و تا روی درها کشیده شده است. علاوه بر این، در قسمت‌هایی مثل کنسول مرکزی، داشبورد و پانل درها هم مقادیر زیادی فیبر کربن دیده می‌شود. این کابینی زیبا برای هایپرکاری فوق‌العاده زیبا است.

تصاویر خیره کننده از داخل بوگاتی بولاید تولیدی

 

به این مطلب امتیاز بدهید

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x